Daily life of Me

Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Helluuu~ =3=

Av Sky - 25 april 2016 15:24

Hejjeh..e?

Första inlägget, woooow .3. Jo eh, vet inte vad jag ska skriva.. meh. Välkommen hit antar jag :3 Don't yuu dare go anywhere >:) Eh nejmen, hoppas du kommer.. trivas (?).. på denna bloggen. Får väl posta lite random saker här.. Om mitt liv osv ;^; Men ja, har också en YouTube kanal under namnet Sky Hatsune, har dock inte laddat upp några videos än. Tänkte mest att jag skulle ladda upp vloggar och/eller challenges, men eftersom jag inte vill avslöja mitt riktiga utseende så ska jag skaffa mig en mask och en peruk först, huhu~ Bild på de VVV

     (Ringat in de jag vill ha.)

Så eh, kommer antagligen ladda upp spel videos också, har ju en mic så kan prata i de mwehe \(TwT)/ Tänkte isf spela typ Alicia Online, League of Legends osv =3= Men.. finns inte mer att skriva i detta inlägget, I guess?

Förresten så är jag dökär i peruken men mamma vill att prova den innan vi köper den  ̄д ̄ Seeeriously woman?

Men, får övertala henne att köpa den för mina pengar, o det är ju mina pengar så jag borde få göra vad jag vill med det ;-;

Kommer antagligen göra ett inlägg senare om vad jag vill ha från SpreePicky huhu.

Men ja, måste byta om då jag ska till ridningen nu så byebye   (>w<) /


// Sky

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sky - 28 april 2016 17:51

wELL WELL WELL Då vart jag hos pappa för första gången nurå! :D En vecka blir det. Gillar verkligen mitt rum här, haha =w= Det är så tomt och.. tomt? Huhu Men ja, han har fixat BDO (eller datorn håller på att ladda ner det just nu) och det gick i...

Translate the blog ~

Om mig / About me ^ω^

Hellu!! •ω• Before you read anything about me.. I'm not a weeb (weeaboo) ok? ;^; Click 'View presentation' to read about me. / Klicka på "Visa presentation' för att läsa om mig.

Fråga mig! / Ask me! ( ´ ▽ ` )ノ

0 besvarade frågor

Sök i bloggen / Search in the blog

Senaste inläggen / Latest post

Kategorier / Categories

Arkiv / Archive

RSS (I dunno what this is (T_T))

Singing Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards